Pengenalan Produk Terkini!

Original ImageTemui sebuah produk terkini, LilyPadz. Ianya adalah sepasang pelapik payudara yang dibuat dari silikon dan dapat melindungi baju ibu menyusu dari kelimpahan susu ibu. Dengan menggunakan teknik tekanan, ianya menghindarkan dari susu melimpah keluar dari payudara. Berjimatlah dengan menggunakan Lilypadz dan anda tidak perlu lagi membeli ‘Nursing Pads’ pakai buang.

SusuIbu.com amat memahami kesukaran yang dihadapi apabila susu anda meleleh secara tiba-tiba dan melimpah keluar serta membasahi baju anda. LilyPadz tidak menakung susu yang mengalir keluar seperti mana kebanyakan pelapik payudara yang biasa. Sebaliknya, LilyPadz menggunakan kaedah tekanan yang telah digunakan bertahun-tahun lamanya untuk menghalang dari susu mengalir keluar. Tekanan ini akan dapat bertahan selama mungkin dan boleh mengelakkan dari susu membasahi pakaian anda.

Mengapa tidak berjimat? Jika anda menggunakan pelapik pakai buang tradisional, anda perlu berbelanja antara RM50 hingga RM76 sebulan untuk 60 keping pelapik pakai buang. Tetapi dengan LilyPadz anda hanya perlu melabur sebanyak RM93.00 dan menggunakan pelapik itu semahunya selama lebih dari 6 bulan.

Bukan itu sahaja, sebagai harga pengenalan, kami akan memberikan potongan sebanyak 15% kepada 6 pelanggan pertama yang membuat pesanan barangan ini. Dapatkannya pada harga hanya RM79.00 dan nikmati penggunaannya selama lebih dari 6 bulan.

Buat pesanan anda hari ini, dan kami akan memaklumkan sama ada anda adalah termasuk di dalam 6 pembeli bertuah. Layari SusuIbu.com Your Online Shopping Centre hari ini.

Semoga pengalaman penyusuan anda akan berubah dengan menggunakan LilyPadz!